تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

جاذبه های توریستی کیش

پرسش: خطوط مینی بوسرانی در جزیره کیش

یاشار تهرانی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/26

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، در مورد خطوط مینی بوسرانی جزیره کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، برای تردد در سطح جزیره کیش می توان از تاکسی های تلفنی (سفید رنگ)، تاکسی های خطی (زرد رنگ)، مینی بوس و یا اجاره ماشین از موسسات رنت کار (بدون راننده) استفاده کرد. جهت حمل بار نیز اتومبیل هایی در دسترس هستند.

انواع وسایل نقلیه عمومی در سراسر منطقه شهری کیش به ارائه خدمت می پردازند و قیمت تور کیش و نرخ کرایه هر یک از آنها تعیین گردیده است. بستن کمربند برای سرنشینان جلوی خودروها اجباری و سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت اکیداُ ممنوع است.

خطوط مینی بوسرانی:

خط سیر شماره 1:

ایستگاه میرمهنا، فاز A خیابان کنار، دبستان پسرانه مولوی، بلوار میرمهنا، ایستگاه گلدیس، ایستگاه صدا و سیما، ایستگاه بازار ونوس، میدان ساحل، ایستگاه بازار مروارید، میدان ساحل، ایستگاه بازار پردیس (ضلع جنوبی)، ایستگاه بازار مرجان، ایستگاه پارک دلفین ها و بلعکس

خط سیر شماره 2:

ایستگاه پارک دلفین ها، ایستگاه بازار مرجان، میدان داریوش در تور لحظه آخری کیش، خیابان مقابل ویلاهای پردیس و خانه گستر، ایستگاه بازار پردیس (ضلع شمالی)، میدان ساحل، ایستگاه بازار مروارید، میدان امیرکبیر، میدان ساحل، ایستگاه مجتمع بانکها، سازمان منطقه آزاد کیش، بازار فرانسه، اداره پست، میدان دلیران، فاز 5 شهرک صدف خیابان جاجرود، خیابان سفیدرود، خیابان کرمان، خیابان بینالود (مرکز خرید فاز 4 صدف)، خیابان الوند، خیابان شریعتی، خیابان عارف، مسجد امام حسن مجتبی (ع)، خیابان آذربایجان، خیابان خرمشهر، خیابان آسمان، ورودی مجتمع الهیه، تقاطع شهربازی، ایستگاه بازار مروارید، میدان امیرکبیر، هتل لاله، هتل صدف، کلینیک پزشکی، بازار بهکیش، ایستگاه بازار مریم، ایستگاه بازار ونوس، میدان ساحل، ایستگاه بازار مروارید، میدان امیرکبیر، میدان ساحل، ایستگاه بازار پردیس (ضلع جنوبی)، ایستگاه بازار مرجان، ایستگاه پارک دلفین ها و بالعکس.

نرخ کرایه مینی بوس: کرایه هر نفر شب یا روز 900 تومان می باشد.

میهمانان محترم و گرامی تور کیش نوروز 97 در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با برقراری تماس با امور اجرایی و رسیدگی به شکایات و اشیاء گمشده مدیریت حمل و نقل و ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه کد تاکسی متخلف به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

 

خطوط مینی بوسرانی جزیره کیش

خطوط مینی بوسرانی جزیره کیش

 

پرسش: دیدنیهای کیش,خانه مردم شناسی بومیان کیش

مهیار عسگری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/22

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم در مورد دیدنیهای جزیره کیش نظیر خانه مردم شناسی بومیان کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، خانه مردم شناسی بومیان کیش به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و صنایع دستی منحصر به فرد بومیان کیش، این منزل پس از موافقت صاحب آن و اخذ مجوز لازم از سازمان منطقه آزاد کیش در فروردین 1393 با هدف اشتغال زایی برای بومیان محله و تحقق توسعه گردشگری پایدار برای جزیره کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل گردید و تمامی اتاق ها و فضاها با حفظ معماری سنتی و با استفاده از مصالح بومی بازسازی و سبک زندگی بومیان کیش در 80 سال پیش بازسازی شد.
خانه دارای دو حیاط است. حیاط مجلسی آن مخصوص مهمان ها و مرد نامحرم به ویژه غریبه هاست و این حیاط از یک در اختصاصی و یک اتاق تابستانی (مجلس) و یک اتاق زمستانی و تعدادی انبار و یک حلقه چاه برخوردار است. حیاط دیگر این خانه حیاط خانه است که مخصوص خانواده است و مردان غریبه و نامحرم حق ورود به آن نداشتند. در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران تور کیش دی 96 معرفی می شود. همینطور تعداد زیادی از ابزار و وسایل قدیمی پخت و پز، صید مروارید، ماهیگیری، مکان نگهداری خرما و تهیه شیره خرما بصورت سنتی، دو حلقه چاه آب برای تامین آب شرب ساکنان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

خانه مردم شناسی بومیان کیش در یک بنا با قدمت 200 سال در قدیمی ترین محله جزیره کیش (سفین قدیم) قرار دارد. این خانه در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع حدود 200 سال پیش بنا شده و دارای 15 اتاق و دو حیاط مجلسی و حیاط خانوادگی بوده و از سبک معماری کاملا بومی برخوردار است.

این خانه دارای 15 اتاق است که شامل اتاق مهمان مردان، اتاق زمستانی، انبار خرما و محل استحصال شیره خرما، اتاق تابستانی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق مهمان زنان، مکتب خانه، حجله و ... می شود.

اتاق مردان مهمان (مجلس): یک اتاق تابستانی است که با استفاده از بادگیرهای تاقچه ای در قسمت حیاط مجلسی خانه قرار دارد که برای مهمان مرد که به خانه می آیند در نظر گرفته شده و این نشان از مهمان نوازی و ارزش شامخ مهمان تور کیش اسفند 96 برای بومیان دارد. مقابل این اتاق سایبانی از برگ های نخل قرار دارد که در فصل تابستان استفاده می شد.

انبار خرما و محل استحصال شیره خرما (چندول): فناوری استحصال شیره خرما مخصوص بومیان بوده و سابقه ششصد ساله دارد و تا به امروز این شیوه در هیچ جایی از کشورمان دیده نشده است. این انبار متشکل از اتاقی با ابعاد دو در دو یا بزرگتر که محل نگهداری صد کیلو خرماست تا خرما در معرض وزش باد نباشد و خشک نشود. در ضمن این اثر باقی مانده از شهر باستانی حریره نیز می باشد.

اتاق تابستانی (مصیف): این اتاق مورد استفاده بومیان در فصل تابستان بوده و بر سکویی با ارتفاع 5/1 متری نسبت به سطح زمین احداث شده است و در اطراف آن پنجره و بادگیرهای تاقچه ای می ساختند تا در فصل تابستان آنها را باز کنند تا هوا در آن جریان داشته باشد و سبب خنکی اتاق شود و در فصل زمستان بادگیرها را با سنگ و چوب و گل می پوشانند.

آشپزخانه (مطبخ): بومیان کیش بخشی از حیاط را مسقف و مختص دریچه هایی برای خروج دود ناشی از آشپزی جهت پخت و پز استفاده می کردند و این مدل از آشپزخانه ها معمولا در نداشت و با همان سبک قدیم می باشد. بومیان از نظر مالی در سطح پایینی قرار داشتند و بجای استفاده از دیوار از برگ های بافته شده درخت خرما جهت ساخت آشپزخانه استفاده می کردند.

اتاق خواب (بیت العود): این اتاق خواب مختص صاحب خانه بوده و با آیینه های بزرگ و کوچک و تاقچه های آن با ظروف چینی و اشیاء زینتی تزیین در تور کیش دی 96 شده است. این اتاق دارای وسایلی نظیر: تلویزیون با قدمت چهل سال، یک تخت خواب دو نفره با قدمت هشتاد و پنج سال، صندوق های چوبی و ... می باشد. این اتاق جزء قدیمی ترین اتاق های خانه مردم شناسی بومیان کیش بوده و در راستای افزایش استحکام آن از ساروج استفاده شده است و تا حدود چهل سال پیش مورد استفاده اعضای خانواده قرار می گرفت.

اتاق مهمان زنان (بیت القهوه): اتاقی مختص بانوانی بود که در این خانه رفت و آمد می کردند و جدا از مردان بودند و این اتاق به بیت القهوه معروف شد زیرا بخشی از این اتاق مختص تهیه  و سرو قهوه و چای برای مهمانان بوده است. 

مکتب خانه (بیت الافروخ): خانه مردم شناسی بومیان کیش حکم مدرسه روستای سفین را داشت زیرا چهار نسل قبل از بومیان تا چهل سال پیش این خانه محل آموزش قرآن بوده است و برای آنها ارزش والای دارد و یادآور خاطرات دوران کودکی آنهاست. مکتب خانه با اصطلاح بیت الفروخ یعنی خانه پسران اطلاق می شود.

حجله (الفرشه): این اتاق جزء اتاق های مهم و قدیمی این خانه است که نشان دهنده آداب و رسوم ازدواج بومیان کیش به عنوان حجله در نظر گرفته شد. در فرهنگ بومیان حجله در خانه عروس آماده می شد و یکی از اتاق های خانه را به صورت کامل با پارچه های رنگی و آیینه های بزرگ و کوچک و دیگر وسایل تزینی آن زمان آراسته می شد و تا مدت یک ماه پا برجا بود و عروس و داماد زندگی مشترک خود را در آن شروع می کردند. 

نژاد بومیان کیش، دراویدی، سومری، نوردیک، سیاه پوست، سفید پوست و سامی است. هدف از برپایی این خانه مردم شناسی فراهم آوردن فضایی با اصالت و سنتی برای معرفی بومیان و فعالیت های آنها در دوران گذشته به میهمانان و مسافران تور کیش بهمن 96 است و این خانه مردم شناسی در محله سفین قدیم واقع شده است.

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

پرسش: آدرس کانال گردشگری

شیما

تاریخ طرح پرسش: 96/05/04

 

پرسش: سلام، ممنون میشم آدرس کانال تلگرام را برای رزرو تورهای لحظه آخری اعلام بفرمایید؟

پاسخ: باسلام، مسافر گرامی تور کیش نوروز 97 شما با کلیک بر روی لینک زیر می توانید وارد کانال گردشگری گردید و از تورهای نرخ ویژه داخلی و خارجی مطلع شوید.

https://t.me/chahaarfasl

شایان ذکر است که شما می توانید در راستای بهره مندی از سیستم پیامکی با شماره تلفن های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و شماره تماس خود را در سیستم پیامکی مجموعه ثبت فرمایید.

 

هتل آنا کیش

نمای بیرونی هتل آنا کیش

نرخ مناسب اماکن تفریحی کیش

پرسش: امکانات و ویژگی های هتل گامبرون کیش

آروین صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/06/13

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد امکانات و ویژگی های هتل گامبرون کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل گامبرون کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و تازه تاسیس نیز می باشد. این هتل دارای نمای سفید و طراحی زیبا در میدان ساحل، مرکز جزیره کیش احداث گردید. هتل گامبرون کیش با مساحت 10500 متر مربع ما بین میدان سیری و میدان درویش بنا شده است و دارای فضای سبزی زیبا و با طروات همراه با آب نماها و آلاچیق های بسیار زیبا نیز می باشد.

هتل گامبرون کیش در نزدیکی ساحل جزیره کیش قرار دارد و از جمله مکان های دیدنی جزیره کیش در نزدیکی این هتل تور کیش نوروز 97 پارک آهوان است و همچنین نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل بازار زیتون نیز می باشد. پارک مرجان و مرکز خرید مرجان در شرق جزیره کیش و در نزدیکی میدان پارس و برج های دو قلوی کیش قرار دارد و این هتل تا پارک مرجان فاصله زیادی دارد و از امکانات و خدمات رایگان هتل گامبرون کیش سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی می باشد.

برخی از امکانات هتل گامبرون کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهمن 96 شامل: رستوران، اینترنت وای فای، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، عابر بانک، لاندری، آرایشگاه مردانه و زنانه، کتابخانه، زمین تنیس، قایق سواری، جت اسکی و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل گامبرون بازدید نمایید.

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از مشهد,10 نفر ماه جاری

سید حسین حسینی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/31

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در بازه زمانی 9 تا 18 شهریور ماه برای ده نفر به مدت زمان سه شب و چهار روز پایین ترین نرخ تور کیش از مشهد را اعلام نمایید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش از مشهد برای تاریخ تعیین شده به مدت دو شب اقامت برای هر نفر معادل 720 هزار تومان و با ارائه امکانات رایگان سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

پرسش: نرخ تورهای آبان ماه,هتل شایگان

نظر آهاری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/29

 

پرسش: با عرض سلام خدمت شما، آژانس همکار هستم از شهر تهران، ممنون میشم نرخ و پکیج تورهای آبان ماه برای هتل شایگان را درج نمایید؟

پاسخ: با سلام، همکار گرامی در خصوص دریافت نرخ ها و پکیج های مهر و آبان ماه و اطلاع از پروازها با ما تماس بگیرید.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ها ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و اطلاع از پکیج آژانس های همکار می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل

جاهای دیدنی و تفریحی کیش

پرسش: امکانات رستوران رویال استار کیش

امیر رضا فرنقی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/21

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در خصوص امکانات رستوران رویال استار کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران رویال استار کیش در تاریخ یکم اسفند ماه سال نود و یک فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر این رستوران قابلیت پذیرایی از صد و پنجاه میهمان تور کیش نوروز 97 را دارا می باشد که صد نفر در داخل رستوران و پنجاه نفر در تراس رستوران پذیرایی می گردد.

رستوران رویال استار کیش یکی از رستوران های درجه یک و با کیفیت عالی جزیره کیش است. از جذابیت های این رستوران طراحی داخلی سالن و کیفیت غذایی بی نظیر آن نیز می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی مشاهده می نمایید. کارکنان مجموعه رستوران رویال استار مسلط به زبان پارسی، انگلیسی و عربی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این رستوران و نحوه سرویس دهی رستوران میتوانید از نظر مسافران در مورد رستوران رویال استار بازدید نمایید.

 

رستوران رویال استار کیش

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,آکواریوم و نمایشگاه خزندگان

ایرانا امامی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/14

 

پرسش: سلام و در ابتدا تشکر میکنم از سایت شما، ممنون میشم در خصوص جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر آکواریوم و نمایشگاه خزندگان مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. قریب هفتاد نوع ماهی های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل، رنگ پولک ‌ها و زیبایی کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب می باشند. مجموعه آکواریوم کیش شامل ماهی های آب های شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان مثل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان می باشد. این آکواریوم که اولین آکواریوم 20 هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین است به کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی ندارند، امکان دیدن ماهی های شگفت انگیز را می دهد. بازدید از این آکواریوم به همه مسافران تور کیش دی 96 توصیه می شود.

در نمایشگاه خزندگان کیش بیش از یکصد گونه خزنده از خانواده مارسانان به نمایش گذاشته شده است. مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مار پرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. گردشگران تور کیش بهمن 96 و علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در خیابان فردوسی جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

 

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش 

پرسش: کیفیت کافه رستوران پارادایس کیش

آراد آشتیانی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/14

 

پرسش: سلام و تشکر میکنم از اطلاعات خوب سایت شما، در خصوص کیفیت کافه رستوان پارادایس کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران پارادایس کیش یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی کیش با محیطی بسیار مدرن و آرام است که با منوی غذاهای ایتالیایی آماده استقبال از گردشگران تور کیش اسفند 96 می باشد.

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت عالی سرو می شود و اگر به دنبال یک رژیم غذایی سالم و بدون غذاهای چرب و سنگین هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به کافه رستوران پارادایس کیش بزنید و از غذاهای خوش طعم آن لذت ببرید. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود و گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 

کافه رستوران پارادایس کیش

96

نرخ تور کیش

پرسش: نرخ تور کیش،سه نفر هفته جاری

نوید

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش برای سه نفر برابر با پنجم مهرماه، به مدت زمان سه شب و چهار روز ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش نوروز 97 برابر با این تاریخ به مدت زمان سه شب اقامت در یک هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 670000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

قابل توجه است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

پرسش: نرخ رزرو تور کیش,هفته آینده

سید حمید میرکمالی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: درود بر شما، در خصوص رزرو تور کیش برای هفته آینده بعد از تعطیلات عاشورا یک تور بین نرخ پانصد تا ششصد هزار تومان با امکانات بوفه صبحانه و نهار ممنون میشم مرا راهنمایی کنید و پیشنهادی را ارائه دهید؟

پاسخ: با سلام، بهترین پیشنهاد برای بعد از تعطیلات عاشورا هتل لوکس نوساز پنج ستاره تاپ ویدا واقع در بلوار موج می باشد. هتل ویدا کیش در زمینی به وسعت پانزده هزار مترمربع، در یک بلوک و یازده طبقه در نوار توسعه سیاحتی و جنب گراند هتل بنا شده است. این هتل از بروزترین امکانات هتلداری و تفریحی مجهز شده و دارای موقعیت جغرافیایی عالی در جزیره کیش می باشد. این هتل در نزدیکی به مراکز خرید مهم تجاری، نزدیکی به فرودگاه و جاذبه های گردشگری، امکانات و خدمات مطلوب از مهمترین ویژگیهای هتل ویدا کیش است. همچنین نزدیک به پلاژهای آقایان و بانوان نیز می باشد و میهمانان تور کیش دی 96 هتل ویدا به راحتی می توانند از این پلاژهای تفریحی لذت ببرند.

برخی از امکانات هتل ویدا کیش شامل: سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، شارژ چای و قهوه داخل اتاق، پنجاه درصد تخفیف پارک دلفین (مراجعه به کانتر گردشگری هتل)، CIP ورودی کیش (ترانسفر از پای پلکان هواپیما، پذیرایی در سالن تشریفات اختصاصی، تحویل بار مسافر) و ... می باشد.

مسافر گرامی، نرخ رزرو تور کیش به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 630000 تومان می باشد و از جمله خدمات رایگان هتل صبحانه نهار بوفه و استقبال فرودگاهی است. 

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از کرمانشاه,نرخ چهار نفر سوم مهر

سارا ر

تاریخ طرح پرسش: 96/06/22

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص نرخ تور کیش از کرمانشاه با پرواز مستقیم برای سه نفر بزرگسال و یک کودک برابر با تاریخ سوم مهر ماه به مدت زمان سه شب و چهار روز مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش از کرمانشاه به مدت زمان سه شب و رزرو هتل دو ستاره برای هر نفر معادل 650000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان تور کیش نوروز 97 صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

قیمت ارزان اماکن دیدنی کیش

پرسش: شرکت در تورهای رایگان

فروغ جان آقایی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/24

 

پرسش: سلام، در خصوص شرکت در تورهای رایگان آژانس شما ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شما می توانید برای بهره مندی از تورهای رایگان عضو باشگاه مشتریان آژانس شوید.

شایان ذکر است، در راستای کسب اطلاعات بیشتر تور کیش نوروز 97 در خصوص عضویت در باشگاه و راهنمایی های بیشتر با شماره های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 هتل برج های طلایی کیش

پرسش: موقعیت و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

سید حمید میرکمالی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: سلام، در خصوص موقعیت جغرافیایی و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران در شهر رویایی جزیره کیش رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش است. این رستوران با ظرفیت دویست و پنجاه نفری و در زمینی به وسعت هشتصد متر و با ارتفاع چهل و دو متر، در صد متری دریای خلیج فارس واقع شده است.

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش دارای فضای زیبا، رمانتیک، تحسین برانگیز و آرامش بخش بوده و چشم اندازی منحصر به فرد و جاذب از ساحل، جزیره و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. این رستوران از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و در مقابل رستوران پدیده شاندیز، مجاور بازار پدیده واقع در جاده جهان نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد.

کف رستوران فانوس از شیشه های 3 لایه ی از جنس لمینت سکوریت طراحی شده است. سرو غذاهای اصیل ایرانی در کنار محیطی مملو از آرامش از جمله ویژگی های این رستوران شیک است که به تمامی گردشگران تور کیش دی 96 پیشنهاد می شود. رستوران فانوس دارای بخش های مختلفی مانند: لابی ورودی، آشپزخانه مرکزی، هلی پد و دو آسانسور شیشه ای می باشد.

 

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش