تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

نرخ مناسب اماکن تفریحی کیش

پرسش: امکانات و ویژگی های هتل گامبرون کیش

آروین صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/06/13

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد امکانات و ویژگی های هتل گامبرون کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل گامبرون کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و تازه تاسیس نیز می باشد. این هتل دارای نمای سفید و طراحی زیبا در میدان ساحل، مرکز جزیره کیش احداث گردید. هتل گامبرون کیش با مساحت 10500 متر مربع ما بین میدان سیری و میدان درویش بنا شده است و دارای فضای سبزی زیبا و با طروات همراه با آب نماها و آلاچیق های بسیار زیبا نیز می باشد.

هتل گامبرون کیش در نزدیکی ساحل جزیره کیش قرار دارد و از جمله مکان های دیدنی جزیره کیش در نزدیکی این هتل تور کیش نوروز 97 پارک آهوان است و همچنین نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل بازار زیتون نیز می باشد. پارک مرجان و مرکز خرید مرجان در شرق جزیره کیش و در نزدیکی میدان پارس و برج های دو قلوی کیش قرار دارد و این هتل تا پارک مرجان فاصله زیادی دارد و از امکانات و خدمات رایگان هتل گامبرون کیش سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی می باشد.

برخی از امکانات هتل گامبرون کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهمن 96 شامل: رستوران، اینترنت وای فای، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، عابر بانک، لاندری، آرایشگاه مردانه و زنانه، کتابخانه، زمین تنیس، قایق سواری، جت اسکی و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل گامبرون بازدید نمایید.

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از مشهد,10 نفر ماه جاری

سید حسین حسینی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/31

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در بازه زمانی 9 تا 18 شهریور ماه برای ده نفر به مدت زمان سه شب و چهار روز پایین ترین نرخ تور کیش از مشهد را اعلام نمایید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش از مشهد برای تاریخ تعیین شده به مدت دو شب اقامت برای هر نفر معادل 720 هزار تومان و با ارائه امکانات رایگان سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

پرسش: نرخ تورهای آبان ماه,هتل شایگان

نظر آهاری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/29

 

پرسش: با عرض سلام خدمت شما، آژانس همکار هستم از شهر تهران، ممنون میشم نرخ و پکیج تورهای آبان ماه برای هتل شایگان را درج نمایید؟

پاسخ: با سلام، همکار گرامی در خصوص دریافت نرخ ها و پکیج های مهر و آبان ماه و اطلاع از پروازها با ما تماس بگیرید.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ها ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و اطلاع از پکیج آژانس های همکار می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.