تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

هتل های مشهد


هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد ویژه محرم 94 در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است. 
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سایت اینترنتی‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، کافی‌شاپ
  • فضای سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی               
  •     



هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی تور مشهد پاییز 94 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

در تور مشهد 94 از این هتل اقامت کنید

 

هتل سی برگ مشهد

جاذبه های دیدنی مشهد

حمام مهدی قلی بیگ مشهد


حمام مهدی قلی بیگ مشهد که به حمام شاه نیز معروف می باشد در حال حاضر در حال بازسازی می باشد. ساختمان قدیمی این حمام که در داخل حرم امام رضا می باشد دارای قسمت های مختلفی می باشد که می توان به رختکن , شاه نشین , خزینه و  نمایشگاه عکس ,اتاق سماور , استخر و اتاق  پیرایش  اشاره کرد. این حمام در ابتدای بازار بزرگ جنب مسجد شاه قرار دارد و این اثر در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۳۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد پاییز 94 از این حمام دیدن کنید


این حمام متعلق به آقای مهدی قلی بیگ بوده است که این آقا یکی از پادشاهان خراسان در زمان صفویه بوده است. این مرد در زمان جنگ عثمانی ها با ایران در جنگ به تور مشهد 94 عنوان تفنگچی بوده است. قلی بیگ تمام ثروت خود را وقف حرم امام رضا(ع) کرده است, قلی بیگ در قزوین فوت کرده و جنازه اور را به مشهد و حرم امام رضا(ع) دفن کرده اند.

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.



مقبره پیر پالان دوز مشهد


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز یکی از عفرفای شیعه مذهبف « ذَهَبیه » به نام شیخ محمد المفقتدی کارندهی می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شیخ محمد با این که از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی تور مشهد 94 خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزی یا پاره دوزی می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان یکی از عرفای مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوایل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از این جاذبه دیدن کنید


جاذبه های دیدنی ارمنستان

شهر اشتارک ارمنستان

shahre eshtark armenia

در زمانهای قدیم افسانه ای گفته شده که سه خواهر در شهر اشتارک مشغول زندگی بودند و هر سه عاشق شاهزاده سارکیس می شوند.  برای خوشبختی خواهر کوچکتر دو خواهر بزرگتر تصمیم به خودکشی می گیرند و یکی از دو خواهر با لباس قرمز و خواهر دیگر با لباس زرد خود را به دره اشتارک می اندازند خواهر سوم نیز از ناراحتی لباسی به رنگ سفید می پوشد و خود را به ته دره می اندازد و از آن زمان به بعد شاهزاده سارکیس برای یاد بود این سه دختر 3 کلیسا به نام رنگهای لباس هایشان در دره بنا می کند و بر طبق این افسانه طی قرنهای مختلف در این دره سه کلیسا ساخته می شد. کلیسای باقیمانده عمارت کلیسای قرمز که در قرن هفتم میلادی بنا شده است. ساختن کلیسای سفید به قرن ششم و ساخت کلیسای زرد متعلق به قرنهای 13 و 14 می باشد. از دیگر منطقه های دیدنی اشتاراک پلی می باشد که از دره kasakh عبور می کند.

در تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد


معبد گارنی ارمنستان

mabade garni armenia

تاریخ ساخت معبد گارنی به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 km جنوب شرقی ایروان واقع شده است و در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی طبیعی و ویژه ای که در ارمنستان دارد  شکارگاه اختصاصی و ییلاق پادشاهان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از عمارت حمام اختصاصی وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم است 

مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.


 درمحدوده بنا شاهد یک حمام اختصاصی هستیم که مربوط به دختر خسرو پرویزکه خواهر تیرداد سوم می باشد که از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد می باشد . بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده است و ماهی های دریا نقاشی شده است. در این بخش نقش ها فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

مسافران تور ارمنستان دی 94  می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.


هتل های ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره باس بوتیک در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و 41 اتاق دارد که مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار و حمام هستند. در رستوران هتل غذاهای خوشمزه ارمنی و اروپایی سرو می شود و در بار نیز انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه سرو می شود که مسافران تور ارمنستان تعطیلات آذر 94 می توانند در تراس زیبای آن از چشم انداز لذت ببرند. فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری و خانه اپرا ایروان 10 دقیقه پیاده روی است و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز فاصله هتل تا مترو 2 دقیقه پیاده روی است.

 آدرس: Aygedzor Street 3/1, 0019 Yerevan, Armenia

امکانات هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

سونا، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان.

 

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 اتاق هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

رستوران هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

چشم انداز زیبای کوه آرارات از هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان


هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره پاریس در خیابان امیریان، در داون تون ایروان قرار دارد. فاصله هتل تا میدان جمهوری 2 دقیقه پیاده روی است. این هتل 65 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و دمپایی دارند. مسافران تور ارمنستان آذر 94 می توانند با کمی پیادا روی از این هتل به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید دسترسی پیدا کنند.

آدرس: 4/6, Amiryan Street, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان

2 اتاق کنفرانس، تراس، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، آسانسور، وای فای رایگان.

هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان

 هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی حدود یک کیلومتر طول دارد و در تابستان کاملا مملوء از گردشگران تور کوش آداسی تعطیلات زمستان 94 می شود.در فصل تابستان در این ساحل انواع فعالیت ها و تفریحات آبی انجام می شود که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است.فاصله این ساحل تا مرکز شهر کوش آداسی حدود 15 دقیقه پیاده روی است و با مینی بوس 5 دقیقه می باشد.آب این ساحل تا اواسط بعد از ظهر گرم و آرامش بخش است و اوقات خوشی را برای مسافران تور کوش آداسی پاییز 94 به ارمغان می آورد این ساحل دارای رستوران های زیادی می باشد که غذاهای خوشمزه و بین المللی را سرو می کنند.

 

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی


پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی 94 می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین