تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

مراکز خرید قشم

بازار راه ابریشم قشم متشکل از دو طبقه و دو فاز می باشد. این بازار از بازارهای جدید این جزیره می باشد که دارای 90 فروشگاه می باشد. همچنین دو فاز این مرکز خرید توسط یک پل شیشه ای به هم متصل شده اند. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به آسانسور , پله برقی , فضای سبز , آنتن مرکزی , دربهای برقی , سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم شهریور 94 در این مرکز خرید می توانند هرآنچه را که می خواهند تهیه نمایند.



بازار مرجان قشم در حقیقت یک مجتمع تجاری - مسکونی است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از: سوپر مارکت در طبقه زیر همکف , 60 فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول , چندین واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم می باشد. فاز دوم آن متشکل از 50 فروشگاه و چندین واحد تجاری و مسکونی می باشد. این بازار در مجموع دارای 72 واحد مسکونی است. مسافران تور قشم شهریور 94 که قصد تجارت یا همان خرید و فروش را دارند می توانند به بازار مراجان قشم سری بزنند.




بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم 94 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.




تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

دیدنی های مالزی

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای افرادی  که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگران تور مالزی 94 شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گدشگران تور مالزی شهریور 94 میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی







 پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی


یکی از مجموعه تفریحی ها در کوالا سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشد که بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف گردیده است. این مجموعه توریستی و تفریحی بزرگ در سال 1993 افتتاح گردیده و از سال 2007 تا سال 2010 برنده بهترین مرکز تفریحی آسیا شده است .

در واقع این مکان یک معدن قدیمی است که  با داشتن ورزش های آبی مختلف ، سوارکاری و انواع سرگرمی ها ، رستوران ها و امکانات تفریحی فراوان ، توریست های بسیاری را به خود جذب کرده و  باعث جلب توجه مسافران تور مالزی شهریور 94 می شود. مرکز خرید بزرگی در نزدیکی این مجموعه قرار دارد که پیرامید نامیده  می شود که اکثر برندهای معروف و معتبر در آن یافت می شود.

این مجموعه توریستی در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا درغرب شهر کوالالامپور واقع گردیده و از مرکز حدود 15 دقیقه فاصله دارد. مسیر رفتن با خودرو شخصی به این منطقه  از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ می باشد. ایستگاه سوبانگ جایا نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام است و کلانا جایا نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به این ایستگاه است.

سان وی لاگون از 5 پارک مجزا تشکیل شده است که هریک از ان ها یک مجموعه بزرگ از سرگرمی ها می باشد. 
1- پارک آبی
2- پارک سرگرمی ها
3- پارک بی نهایت
4- پارک حیوانات ( باغ وحش )
5- پارک وحشت

پارک آبی سان وی لاگون مالزی شامل بیش از 80 وسیله و سرسره آبی می باشد که گردشگران تور مالزی تابستان 94 می توانند از آن ها لذت ببرند. سرسره آبی سرعتی، سرسره های لوله ای مارپیچی، موج سواری بر روی موجهای مصنوعی بلند، موج سواری با تخته های موج سواری قسمتی از تفریحات پارک آبی کوالالامپور می باشند. پارک آبی مالزی محیطی بسیار سرسبز و جنگلی دارد و این تفاوت بارز آن با پارک آبی وایلد وادی دبی و پارک آبی آتلانتیس دبی است.

ورودیه به پارک و هر کدام از مجموعه ها تفاوت دارد. بلیط های معمولی تنها شامل 3 محوطه پارک آبی ، سرگرم کننده و محوطه مربوط به حیاط می باشد.  قیمت پایه 80 رینگیت می باشد که باید مبلغ 10 رینگیت هم برای خرید مواد غذایی شارژ می شود زیرا بردن هرگونه مواد غذایی و آب به داخل محوطه پارک ممنوع می باشد و قبل از ورود کلیه وسایل با دقت بازرسی می شود با نصب برچسب و دستبند مخصوص متمایز می گردد . برای نگهداری وسایل اضافه کمد هایی هم در ورودی پارک موجود می باشد که با پرداخت 2 رینگیت می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت بلیط اطفال 65 رینگیت می باشد و افراد بالاتر از 60 سال هم شامل تخفیف می شوند 
از دیگر امکانات عمومی این مجموعه سالن های غذاخوری -سالن های بازی و ماساژ -پاتیناژ - سوپر مارکت- هتل در کنار مجموعه - مک دونالد - کی اف سی و غیره می باشد. امکانات صرافی و بانکی نیز در مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کار همه روزه  از 10 صبح تا 6  بعد از ظهر می باشد و پذیرا شما گردشگران تورمالزی می باشد.

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

 




ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور کیش شهریور 94 از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل


پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور کیش شهریور 94 که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور کیش شهریور 94 با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

کشتی داما کیش

کشتی داما کیش

تور کیش کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد. گفته می شود که علت غرق شدن آن آب گرفتگی موتورخانه کشتی بوده است که اعلام وضعیت بحرانی شد اما درخواست کمک نکردند و صبح روز بعد به دلایل نامشخصی کشتی غرق شد. اما طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کشتی 10 سال جوانتر از زمانی است که ساخته شده زیرا در مدارک آن دست برده شده بود, به همین دلیل بیمه کشتی و باری که داخل آن بوده مانند سینک آشپزخانه , سرامیک و... پرداخت نشده. در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگران تور کیش مهر 94 شده است. کشتی داما کیش در فاصله 4 مایلی از جزیره قرار گرفته و به پهلوی راست خود خوابیده است و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز تور کیش پاییز 94 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است. از جانوران آبزی این منطقه می توان به باراکودا , خفاش ماهی ها , سرخو و... اشاره کرد.

تور کیش کشتی داما