تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

پارک فراری دبی

پارک فراری دبی


پارک فراری دبی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی پارک فراری آن می باشد که در منطقه ابوظبی واقع شده است . این پارک در زمینی به مساحت 40 هکتار و در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده است . ورودی این پارک به شکل یک آرم بزرگ از فراری است که داخل آن نیز فروشگاه ها و نمایشگاه هایی از لوازم تزیینی با آرم فراری عرضه می شود . داخل این پارک همچنین موزه ای از تمام مدل های فراری وجود دارد که علاقه مندان تور دبی 94می توانند از آن بازدید کنند .
 
پارک فراری دبی
از تفریحات داخل این پارک می توان به ترن های بزرگ و پرسرعت که پر سرعت ترین ترن در جهان می باشد ، شبیه سازی های سرعت با ماشین های مدل فراری و همچنین زمین های مسابقه مخصوص کودکان اشاره کرد . این مجموعه همچنین عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده جهان و بزرگترین پارک موضوعی جهان را به همراه دارد .

پارک فراری دبی

کافی شاپ یخی دبی

کافی شاپ یخی دبی


کافی شاپ یخی دبی

این کافی شاپ زیبا یکی از کافی شاپ های دیدنی دبی به شمار می رود که از یخ ساخته شده و دارای 40 نفر ظرفیت می باشد . تمام قسمت های این کافی شاپ از جمله میز و صندلی های آن از یخ ساخته شده است که برای ورود به این مکان و نشستن روی صندلی های آن از لباس های مخصوصی استفاده می شود . این کافی شاپ در مرکز شهر واقع شده است و گردشگران تور دبی 94می توانند برای استراحت و بازدید به این مکان زیبا مراجعه کنند .

کافی شاپ یخی دبی

 

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی


نام این رستوران در بین 100 رستوران برتر دنیا در سال 2012 به چشم می خورد . این رستوران در دو طبقه از میهمانان خود پذیرایی می کند . در طبقه پایین این رستوران انواع غذاهای ژاپنی سرو می شود و در طبقه بالای این رستوران با شکوه انواعی از نوشیدنی های خنک به مهمانان عرضه می شود .

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

 

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

غذای های این رستوران زیبا طعم بی نظیری دارند و در ظروف کوچک و عجیب سرو می شوند و همین مسئله باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران تور دبی 94به این رستوران جلب شود و برای یک وعده هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند . قیمت غذاهای این رستوران از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود .

 

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی


در دبی رستوران های جذاب و زیبای زیادی به چشم می خورد ، یکی از این رستوران های دیدنی رستوران المنتهی نام دارد که در ارتفاع 200 متری از سطح زمین واقع شده است . گردشگران تور دبی 94برای رفتن به این رستوران زیبا می توانند از آسانسور شیشه ای که در ساختمان آن تعبیه شده است استفاده کنند . این رستوران از دو طرف بوسیله یک دکل محافظت می شود .

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی

در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه سرتاسر دنیا طبخ می شود . کیفیت و طمع بسیار خوب غذاهای این رستوران و همچنین موقعیت خاص و معماری بی نظیر آن باعث شده است که همه ساله بسیاری از گردشگران تور دبی 94 به سمت این رستوران جذب شوند . 

 

شهر اینترنتی دبی

شهر اینترنتی دبی


شهر اینترنتی دبی

دبی در رتبه هجدهم از نظر تعداد کاربران اینترنتی قرار دارد و هدف از ایجاد شهر اینترنتی در آن متنوع کردن درآمدهای کشور امارات و مخصوصا دبی بوده است . این ایده همچنین به عنوان پل ارتباطی اینترنتی بین کشورهای آسیایی و همچنین جذب کارشناسان و سرمایه‌ گذاران که قصد تجارت و سرمایه‌گذاری درکشورهای منطقه خلیج فارس را دارند ، ایجاد شده است . مجموعه‌ شهر اینترنتی دبی با امکان استقرار بیش از ‌١٩٥ دفتر از شرکت های جهانی که عبارتند از :  مایکروسافت ، اوراکل ، هیولت پاکارد ، آی بی ام ، کامپک و ... می‌باشد ، در چهار مجموعه‌ ساختمانی با بیش از ‌٣٩٠٠ آپارتمان مسکونی در منطقه ساحلی جمیرا و در نزدیکی منطقه‌ آزاد تجاری جبل علی شهر دبی بنا شده است .

شهر اینترنتی دبی

از جمله تسهیلاتی که در این مجموعه ارائه شده است ، ارائه‌ی خدمات پشتیبانی ‌٢٤ ساعته ، قیمت‌های مناسب استفاده از اینترنت در دفاتر و منازل ، فراوانی شبکه‌های محلی LAN و شبکه وسیع WAN و نیز شبکه‌های متعدد چند رسانه‌ای بر اساس معیارهای بین‌المللی ، استفاده از تلفن اینترنتی با سیستم ID و ISDN و امکان ارتباط بی‌سیمی ، خدمات اطلاع رسانی منطقه‌ای ، سیستم شبکه‌ای امنیتی و تلویزیونی و ... می باشد . گردشگران تور دبی 94 می توانند در صورت تمایل از این شهر اینترنتی نیز دیدن کنند .


شهر اینترنتی دبی