تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

قیمت ارزان اماکن دیدنی کیش

پرسش: شرکت در تورهای رایگان

فروغ جان آقایی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/24

 

پرسش: سلام، در خصوص شرکت در تورهای رایگان آژانس شما ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شما می توانید برای بهره مندی از تورهای رایگان عضو باشگاه مشتریان آژانس شوید.

شایان ذکر است، در راستای کسب اطلاعات بیشتر تور کیش نوروز 97 در خصوص عضویت در باشگاه و راهنمایی های بیشتر با شماره های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 هتل برج های طلایی کیش

پرسش: موقعیت و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

سید حمید میرکمالی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: سلام، در خصوص موقعیت جغرافیایی و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران در شهر رویایی جزیره کیش رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش است. این رستوران با ظرفیت دویست و پنجاه نفری و در زمینی به وسعت هشتصد متر و با ارتفاع چهل و دو متر، در صد متری دریای خلیج فارس واقع شده است.

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش دارای فضای زیبا، رمانتیک، تحسین برانگیز و آرامش بخش بوده و چشم اندازی منحصر به فرد و جاذب از ساحل، جزیره و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. این رستوران از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و در مقابل رستوران پدیده شاندیز، مجاور بازار پدیده واقع در جاده جهان نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد.

کف رستوران فانوس از شیشه های 3 لایه ی از جنس لمینت سکوریت طراحی شده است. سرو غذاهای اصیل ایرانی در کنار محیطی مملو از آرامش از جمله ویژگی های این رستوران شیک است که به تمامی گردشگران تور کیش دی 96 پیشنهاد می شود. رستوران فانوس دارای بخش های مختلفی مانند: لابی ورودی، آشپزخانه مرکزی، هلی پد و دو آسانسور شیشه ای می باشد.

 

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.