تور استانبول

گردشگری

تور استانبول

گردشگری

جاهای دیدنی و تفریحی کیش

پرسش: امکانات رستوران رویال استار کیش

امیر رضا فرنقی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/21

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در خصوص امکانات رستوران رویال استار کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران رویال استار کیش در تاریخ یکم اسفند ماه سال نود و یک فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر این رستوران قابلیت پذیرایی از صد و پنجاه میهمان تور کیش نوروز 97 را دارا می باشد که صد نفر در داخل رستوران و پنجاه نفر در تراس رستوران پذیرایی می گردد.

رستوران رویال استار کیش یکی از رستوران های درجه یک و با کیفیت عالی جزیره کیش است. از جذابیت های این رستوران طراحی داخلی سالن و کیفیت غذایی بی نظیر آن نیز می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی مشاهده می نمایید. کارکنان مجموعه رستوران رویال استار مسلط به زبان پارسی، انگلیسی و عربی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این رستوران و نحوه سرویس دهی رستوران میتوانید از نظر مسافران در مورد رستوران رویال استار بازدید نمایید.

 

رستوران رویال استار کیش

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,آکواریوم و نمایشگاه خزندگان

ایرانا امامی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/14

 

پرسش: سلام و در ابتدا تشکر میکنم از سایت شما، ممنون میشم در خصوص جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر آکواریوم و نمایشگاه خزندگان مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. قریب هفتاد نوع ماهی های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل، رنگ پولک ‌ها و زیبایی کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب می باشند. مجموعه آکواریوم کیش شامل ماهی های آب های شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان مثل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان می باشد. این آکواریوم که اولین آکواریوم 20 هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین است به کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی ندارند، امکان دیدن ماهی های شگفت انگیز را می دهد. بازدید از این آکواریوم به همه مسافران تور کیش دی 96 توصیه می شود.

در نمایشگاه خزندگان کیش بیش از یکصد گونه خزنده از خانواده مارسانان به نمایش گذاشته شده است. مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مار پرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. گردشگران تور کیش بهمن 96 و علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در خیابان فردوسی جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

 

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش 

پرسش: کیفیت کافه رستوران پارادایس کیش

آراد آشتیانی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/14

 

پرسش: سلام و تشکر میکنم از اطلاعات خوب سایت شما، در خصوص کیفیت کافه رستوان پارادایس کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران پارادایس کیش یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی کیش با محیطی بسیار مدرن و آرام است که با منوی غذاهای ایتالیایی آماده استقبال از گردشگران تور کیش اسفند 96 می باشد.

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت عالی سرو می شود و اگر به دنبال یک رژیم غذایی سالم و بدون غذاهای چرب و سنگین هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به کافه رستوران پارادایس کیش بزنید و از غذاهای خوش طعم آن لذت ببرید. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود و گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 

کافه رستوران پارادایس کیش

96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.